SHMC verzorgt de basiscursus klantmanagement bestaande uit verschillende modules.
Doel
Het doel van deze basiscursus is dat de deelnemer na afloop van de cursus beschikt over voldoende basiskennis om binnen het sociaal domein aan de slag te kunnen als (junior) medewerker.
Doelgroep
De basiscursus heeft de volgende doelgroep:
Modules en prijzen
Je kunt deze basiscursus als geheel volgen, maar je kunt je ook voor afzonderlijke modules aanmelden. De basiscursus klantmanagement bestaat uit de volgende modules:
Module | Dagdelen | Datum | Prijs p.p. |
1. Awb en de Participatiewet | 6 | 17, 24 en 26 april 2019 | € 960,- |
2. Handhaving en fraudealertheid | 2 | 8 mei 2019 | € 320,- |
3. Intake – de praktijk | 1 | 14 mei 2019 | € 160,- |
4. Voorliggende voorzieningen | 2 | 17 mei 2019 | € 320,- |
5. Rapporteren | 1 | 22 mei 2019 (ochtend) | € 160,- |
6. Caseloadbeheer | 1 | 22 mei 2019 (middag) | € 160,- |
7. Re-integratie en participatie | 4 | 13 en 18 juni | € 640,- |
8. Wmo en jeugdhulp | 2 | 25 juni | € 320,- |
Totaal | 20 | € 3.040,- |
De genoemde prijzen zijn inclusief cursusmateriaal, catering en lunch. Alle prijzen zijn exclusief BTW.
Specialisten uit het vakgebied
De docenten tijdens deze opleiding zijn specialisten uit de praktijk.
Locatie
De basiscursus vindt plaats in een centrale locatie in de omgeving van Drachten. Tijdens de cursusdagen zijn de koffie- en theevoorzieningen voor je geregeld. Bij hele cursusdagen wordt je tussen de middag een lunch aangeboden.
Certificaat
Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.