Klachtenprocedure
We proberen onze dienstverlening zo goed mogelijk aan te laten sluiten op jouw wensen. Soms gaat er wel eens iets mis of kan er iets beter. Is dat bij jou het geval, dan vinden we dat heel vervelend. Als je een klacht hebt dan horen we dat graag en hopen we aan de hand daarvan onze dienstverlening te verbeteren.
Je kunt je klacht schriftelijk of per e-mail indienen bij:
SHMC
T.a.v. directie
Zwedenlaan 22
9403 DE Assen
E-mail: info@shmc.nl
Procedure klachtafhandeling
- Ga eerst in gesprek met de betreffende opleider, coach, adviseur of andere medewerker van ons bureau.
- Als dit onvoldoende soelaas biedt of als dit zich niet leent voor een persoonlijk gesprek, kun je met ons contact opnemen voor het maken van een afspraak om je klacht goed te onderzoeken, te begrijpen en er zo mogelijk een bevredigende oplossing voor te vinden.
- Hoor en wederhoor zijn gekende principes in dezen
- Als je klacht niet is weggenomen in het gesprek met de directie van ons bureau, kun je een formele schriftelijke klacht indienen.
- Je hebt 14 dagen de tijd om je klacht in te dienen, gerekend vanaf het moment van het ontstaan van de klacht.
- Je kunt je klacht indienen bij bovenstaande adres.
- Je klacht dient de volgende gegevens te bevatten: naam, adres en woonplaats, bereikbaarheid (mailadres en telefoonnummer), de klacht (aard, betrokkenen, plaats, datum en tijd), de naam van de activiteit (omschrijving of offertenummer), de datum van indienen en een handtekening.
- Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
- Binnen 7 werkdagen ontvang je een bevestiging van ontvangst.
- Nader onderzoek bij jou, dan wel andere betrokkenen vindt zo nodig plaats.
- Binnen 8 weken na ontvangst van de klacht wordt er een afspraak gemaakt met jou, je eventuele raadsman of –vrouw en onze eventuele raadsman of –vrouw. In samenspraak wordt getracht tot een uitspraak te komen. Deze uitspraak is bindend voor de partijen.
- De raadsman van SHMC is Niek Entzinger | Advocaat EntzingerScheltinga Arbeidsrechtadvocaten 050- 2110890, Ubbo Emmiussingel 27, 9711 BC Groningen
- Wij bewaren de administratie van je klacht tot drie jaar na afhandeling. Je kunt je gegevens gedurende deze periode te allen tijde opvragen.
- De bovenstaande procedure sluit niet uit dat u zich tot de burgerlijke rechter kunt wenden.